البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

برپایی نمایشگاه بهاره با هدف تامین مایحتاج ضروری مردم با قیمت مناسب

برپایی نمایشگاه بهاره با هدف تامین مایحتاج ضروری مردم با قیمت مناسب


به گزارش ایلنا از البرز، سیف اله اسداللهی در پانزدهمین جلسه تنظیم بازار استان البرز با اشاره به راه اندازی دو نمایشگاه بهاره در نیمه دوم اسفند در مرکز استان البرز، اظهار داشت: تعداد زیادی از مدیران واحدهای صنعتی فعال در حوزه صنایع غذایی، شوینده و بهداشتی استان برای عرضه مستقیم تولیدات خود با قیمت بسیار مناسب اعلام آمادگی کردند. 

‌وی افزود: این جلسه پیرو اطلاع رسانی قبلی در خصوص تصمیمات اتخاد شده در جلسات فوق العاده کارگروه تنظیم بازار استان البرز همزمان با ایام پایانی سال که مصادف با ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲، تشکیل شده تا با اتخاذ تدابیر مناسب اقدامات در خور شان مردم استان صورت پذیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال با تدابیر ویژه استاندار البرز، همه دستگاه های اجرایی استان و بخش خصوصی به ویژه اتاق اصناف، اتاق تعاون و همه تشکل های صنعتی پای کار آمدند و با وحدت رویه و همبستگی در پی ایجاد شرایط مناسب برای تامین مایحتاج ضروری مردم استان با قیمت مناسب هستند.

اسداللهی با عنوان اینکه نمایشگاه بهاره شهید سبحانی واقع در میدان سپاه کرج از ۱۴ اسفند و نمایشگاه  محل دائمی واقع در روبروی فرودگاه پیام از ۱۷ اسفندماه به مدت ۱۰ روز برپا می شود، افزود: برگزاری یک نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های استان روبروی فرودگاه پیام، می‌تواند بخش عظیمی از جمعیت جنوب استان را پوشش دهد و نمایشگاه سالن شهید سبحانی میدان سپاه نیز دسترسی مناسبی برای شهروندان ساکن در غرب، مرکز و شمال استان فراهم خواهد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تاکید کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه های بهاره، اجرای طرح های فروش فوق العاده در همه نقاط استان در دستور کار خواهد بود تا شرایط مناسبی برای تامین سایر اقلام از جمله پوشاک ایجاد شود.

به گفته وی تمامی فروشگاه های زنجیره ای فعال در سطح استان نیز در قالب جشنواره فروش فوق العاده بهاره تخفیفات ویژه ای را بین ۱۸ تا ۲۶ درصد بر روی کالاهای قابل عرضه خود اعمال کرده و به تعبیری علاوه بر تخفیفات معمول خود شرایط قیمتی بهتری را برای شهروندان به وجود می آورند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.