البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

دهه فجر ۱۴۰۲ قطار شهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی می رسد

دهه فجر 1402 قطار شهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی می رسد


به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاحی فاز یک خط دو قطار شهری کرج که روز دوشنبه با حضور وزیر کشور در ایستگاه ۴۵ متری گلشهر برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم باقی خطوط قطار شهری کرج تا پایان دولت سیزدهم تکمیل شود و در اختیار مردم کرج قرار گیرد.

وی افزود: کرج بعنوان چهارمین کلانشهر کرج پس از ۲۰ سال به امکان مهم قطارشهری در راستای توسعه حمل و نقل عمومی که نشانگر عزم توسعه یافتگی در کشور است، رسید.

استاندار البرز گفت: کرج ۶ خط مترو دارد که در حال حاضر بخشی از خط دو مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز ۶.۵ کیلومتر شامل دو ایستگاه برای استفاده مردم آماده شد.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق و براساس تعهدات پیمانکار مربوطه تا دهه فجر ۱۴۰۲ به ایستگاه شهید سلطانی خواهیم رسید.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم که این امکان را تا داخل شهر فردیس ادامه دهیم تا شهر پرجمعیت فردیس نیز از گره های ترافیکی درون شهری رها شود که بخش بالایی از تحقق این امر در گرو تعامل شهرداری های مربوطه است. 

وی افزود: استان البرز از سال ۸۹ بعنوان استان مصوب شده و با توجه به اینکه اعتبارات زیرساخت های لازم در زمان استان شدن آن تامین نشده، افق مشخصی برای جبران کمبودها ترسیم کرده ایم. 

استاندار البرز گفت: به مردم ثابت می کنیم که اگر زیرساخت ها و کمبودها تاکنون انباشته شده و حل نشده، اراده ای نبوده و از این پس با برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته، شاهد تحولات محسوسی در ارتقا زیرساخت های استان خواهیم بود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.