البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

مشکلات انجمن صنفی محصولات ارگانیک استان بررسی و پیگیری شد

مشکلات انجمن صنفی محصولات ارگانیک استان بررسی و پیگیری شد


به گزارش ایلنا از البرز، در جلسه معاونت اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز که با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، معاون اقتصادی اداره کل، معاون برنامه ریزی مدیرکل جهادکشاورزی استان البرز، نمایندگان ادارات: منابع طبیعی، بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی ، محیط زیست ، استاندارد و نائب رئیس انجمن محصولات ارگانیک استان البرز در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد؛ مشکلات انجمن صنفی محصولات ارگانیک استان البرز بررسی و پیگیری شد.

رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با اشاره به لزوم اهمیت دادن به سلامت مواد غذایی مصرفی مردم، بر ضرورت اهمیت تولید محصولات ارگانیک اشاره کرد و گفت:جلسه مذکور با هدف بررسی مشکلات و دغدغه های پیش روی انجمن صنفی تولید محصولات ارگانیک و بهبود محیط کسب و کار صنف مذکور در استان البرز عنوان کرد.

وی ابراز امیداواری کرد با پیگیری و رسیدگی به مشکلات صنف تولید محصولات ارگانیک بتوانیم عرصه را برای گسترش و توسعه خدمات فعالان و تولیدکنندگان حوزه مذکور در راستای ارائه محصولات غذایی سالم به مردم استان و سایر نقاط کشور فراهم کنیم.

در ادامه این جلسه، سید هاشم هاشمی نژاد معاون برنامه ریزی مدیرکل جهاد کشاورزی استان البرز بیان کرد: نگاه وزارت جهاد کشاورزی، تولید و عرضه محصولات غذایی و کشاورزی سالم است و با توجه به نظریه اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی تلاش می شود علاوه بر افزایش تولید بلحاظ کمی و کیفی ، محصولاتی سالم تولید شده و در سفره غذایی مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی حدود ۱۵۰ نوع فعالیت را برعهده دارد خاطرنشان ساخت: در حال حاضر گروه سلامت در وزارت جهاد کشاورزی و ادارات استانی وزارت مذکور با هدف بررسی سلامتی محصولات کشاورزی و غذایی ایجاد شده است.

 در ادامه این جلسه شیری نائب رئیس انجمن صنفی محصولات ارگانیک استان البرز به مشکلات پیش روی صنف مذکور در حوزه های زنبورداری، صدور مجوز برای مزارع گردشگری، یکسان بودن نرخ محصولات ارگانیک با سایر محصولات علیرغم بالابودن هزینه تولید و متضرر شدن تولیدکنندگان محصولات مذکور ، استاندارد سازی محصولات ارگانیک و بسته بندی محصولات مذکور اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.