البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

بازداشت عوامل شهادت مامور نیروی انتظامی در چهارباغ

بازداشت عوامل شهادت مامور نیروی انتظامی در چهارباغ


به گزارش ایلنا، حسین فاضلی هریکندی با اعلام خبر بازداشت عوامل شهادت یکی از درجه داران نیروی انتظامی در شهرستان چهارباغ، از دستور ویژه برای شناسایی و بازداشت عوامل این تیراندازی از همان ساعات ابتدایی خبر داد.

وی گفت: متاسفانه عصر روز گذشته در جریان تعقیب و گریز عوامل فروش مواد مخدر در محدوده شهرستان چهارباغ، یکی از درجه داران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به نام «محمد مهدی وکیلی» بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید که بلافاصله دستور لازم برای شناسایی و بازداشت عوامل این جنایت صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با عرض تسلیت به خانواده شهید وکیلی و کلیه پرسنل خدوم نیروی انتظامی تصریح کرد: در این خصوص به دادستان چهارباغ و معاون پیگیری پرونده های خاص دادگستری کل استان البرز جهت تسریع در شناسایی، بازداشت و تعقیب قاتل یا قاتلان با به کارگیری تمامی ظرفیت های قانونی دستورات مقتضی صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه اشد مجازات در انتظار عوامل این جنایت خواهد بود از دستور برای تسریع در تحقیقات مقدماتی و محاکمه خبر داد و متذکر شد: هر گونه تعدی به جایگاه نیروی انتظامی و مامورین خدوم آن با سرعت و جدیت توسط دستگاه قضایی استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.