البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

پاسخگویی به مردم در صدر اولویت‌های ما قرار دارد

پاسخگویی به مردم در صدر اولویت‌های ما قرار دارد


به گزارش البرز نیوز از البرز، حمیدرضا عقاب نشین با تاکید بر آنکه ملاقات مردمی با مدیرعامل در روزهای سه‌شنبه هر هفته همیشه و تحت هر شرایطی برقرار است، اظهار کرد: ارتباط مستقیم با مردم برای آگاهی از دغدغه‌ها و اهتمام در رفع مشکلات آن‌ها بسیار با اهمیت بوده و سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پل بدون واسطه مدیران برای پاسخگویی به مطالبه مردمی است.

وی با بیان اینکه «سامد» سرعت ارتباط با مردم را آسان کرده است افزود: پس از ثبت تماس‌های تلفنی در این سامانه نیازی به مراجعه تماس گیرنده نیست و تمام موارد مطروحه تا حصول نتیجه، پیگیری و نتیجه آن به ذی نفع یا ذی نفعان اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار صنعتی و کمک به واحدهای تولیدی مهم‌ترین مطالبه مردم در تماس با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) بوده است؛ عنوان داشت: رفع مشکلات پیش پای سرمایه‌گذاران در استان البرز برنامه‌ای است که با جدیت درحال انجام است و بر تسهیل در امور این قشر ارجمند و دلسوز در همه دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است.

«عقاب نشین» به شرایط عمومی محدودکننده ناشی از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا با هدف پیشگیری نیز اشاره و بیان کرد: هم‌اینک پاسخگویی مستمر به مردم از طریق سامانه سامد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که برخی از مردم با توجه به شرایط خاص این بیماری یا دوری مسیر، بیشتر تمایل به طرح مسایل خود از طریق این سامانه دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بر اولویت‌مندی ویژه خدمت و پاسخگویی به مردم و افکار عمومی تاکید و بیان کرد: همه مدیران این شرکت و شهرک‌های صنعتی تابعه باید همیشه با سرعت و چابکی در این چارچوب پاسخگوی مردم باشند؛ از همین رو علاوه بر سه شنبه های دیدار مردمی در دیگر روزها نیز دیدار رو در رو با شهروندان، صنعتگران، کارآفرینان و سرمایه گذاران صورت می‌پذیرد.

سامانه تلفنی «۱۱۱» مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه‌های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادات و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.