البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

احداث دومین میدان بار مرکزی کرج کارکردی استانی دارد/ پیگیری برای جانمایی زمین

احداث دومین میدان بار مرکزی کرج کارکردی استانی دارد/ پیگیری برای جانمایی زمین


به گزارش البرز نیوز از البرز، حمید دانشی کهن در جلسه بررسی طرح جانمایی و امکان سنجی ایجاد دومین میدان بار مرکزی کرج که با حضور افضلی معاون فنی و عمرانی و غفاری سرپرست اداره کل بحران استانداری البرز و مسئولان مدیریت شهری در سالن جلسات برگزار شد، اظهار داشت: بر مبنای پیگیری‌های صورت گرفته بنا است، دومین میدان بار مرکزی کرج با کارکردی استانی راه‌اندازی شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج توضیح داد: بر این اساس، این گزینه وجود دارد که این مجموعه در فضایی خارج از کرج احداث شود تا دسترسی همه استان به این مجموعه به راحتی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: به زودی کارگروهی با محوریت استانداری البرز و با حضور نمایندگانی از اداره کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج تشکیل می‌شود تا بحث معرفی زمین‌های پیشنهادی مناسب برای احداث این میدان با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد.

این مسئول تصریح کرد: پس از مشخص شدن محل احداث این میدان، فرایند تملک و واگذاری آن با جدیت پیگیری خواهد شد تا بعد از آن، فاز اجرایی و احداث آن آغاز شود.

دانشی‌کهن با تأکید بر اینکه در صورت جانمایی زمین مناسب و اختصاص اعتبار لازم، می‌توان‌امیدوار بود که دومین میدان بار مرکزی البرز در بازه زمانی کوتاهی به بهره‌داری برسد، افزود: خوشبختانه استانداری البرز با جدیت پیگیر راه‌اندازی این میدان است وامیدواریم با همکاری ادارات مرتبط، به زودی فاز اجرایی این پروژه آغاز شود.

به گفته دانشی‌کهن؛ راه‌اندازی دومین میدان بار مرکزی نقش به سزایی در کاهش ترافیک در محدوده محمدشهر که اولین میدان بار مرکزی کرج در آن واقع شده خواهد داشت و علاوه بر این، به کاهش و کنترل قیمت میوه و تره بار هم کمک می‌کند.

این مسئول در پایان گفت: تسهیل در رساندن میوه و تره بار با کیفیت و با قیمت مناسب به دست شهروندان رسالتی است که شهروندان از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند که بخشی از آن با احداث میدان مرکزی میوه و تره بار محقق می‌شود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.