البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

توسعه و تقویت بخش خصوصی از مهمترین برنامه های مهارت افزایی است

توسعه و تقویت بخش خصوصی از مهمترین برنامه های مهارت افزایی است


به گزارش البرز نیوز از البرز، پنجمین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای استان در سالجاری با حضور بهزادغفاری مدیرکل، معاونین، رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی، نمایندگان کانون انجمن های صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان و اعضای هیأت نظارت در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد. 

بهزاد غفاری در این جلسه، یکی از کم هزینه ترین و سهل الوصول ترین راه‌ها برای دستیابی به تخصص مناسب را آموزش‌های فنی و حرفه ای عنوان و اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارائه آموزش‌های فنی، حرفه ای و مهارتی به اقشار مختلف در واقع به دنبال افزایش سطح مهارت ها در جامعه است.

وی تقویت بخش خصوصی و توجه به اهمیت نقش آموزش‌های فنی و مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار را از مهمترین اهداف تشکیل جلسات هیأت نظارت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم و خطیر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای، تامین بخش اعظم نیروهای ماهر و متخصص در حرفه های مختلف مورد نیاز بازار کار است و انتظار داریم بر اساس تکنولوژی های نوین و نیاز مهارتی جامعه، بخش خصوصی به ایفای نقش محوری خود بپردازد. 

در پنجمین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان البرز به ۳۳ مورد درخواست از جمله تأسیس شعبه، افزایش حرفه، استفاده از فضای مشترک، انتقال و تمدید رسیدگی شد. 

بیش از ۴۵۰ موسسه کارآموزی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان به ارائه آموزش‌های مهارتی می پردازند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.