البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
X

هفته “حمل و نقل، رانندگان و راهداری” فرصتی برای تقدیر تلاشگران بی ادعا است

هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" فرصتی برای تقدیر تلاشگران بی ادعا است


به گزارش البرز نیوز از البرز، علی زندی‌فر در مراسمی که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در باشگاه میلاد کرج و با حضور استاندار البرز، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزار شد، اظهار کرد: در روز ۲۶آذر سال ۶۲ و در شرایط جنگ تحمیلی، ۱۰۰ کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور در انتظار تخلیه بار بودند و تهدید کشتی‌های منتظر از سوی دشمن، نگرانی در کشور ایجاد شد که در این تاریخ رهبر انقلاب، کامیونداران را به مشارکت در تخلیه بار از کشتی‌ها فراخواند که شاهد بسیج عمومی کامیون‌داران بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: روز ۲۶ آذر در راستای اهمیت ناوگان حمل‌ونقل “روز حمل و نقل” نامگذاری شد و با توجه به روز اول دی “روز راهدای” این هفته در آگاه سازی خدمات حمل و نقل و راهداری، نامگذاری و معرفی شد.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای حوزه راهداری و حمل و نقل از خدوم‌ترین و بی‌ادعاترین خادمان جامعه هستند، گفت: در زمان تعطیلات و شرایطی که اغلب خانواده‌ها در کنار هم هستند، راهداران و رانندگان مشغول خدمت‌رسانی هستند و با روحیه خستگی‌ناپذیر سفری ایمن را برای هموطنان رقم می‌زنند.

زندی‌فر با تاکید بر اینکه هفته راهداری فرصتی برای تقدیر از زحمات عزیزانی است که بدون هیچ چشمداشتی با مسئولیت‌پذیری و وجدان‌کاری بالا در مسیر افزایش ایمنی راه‌ها و جابه‌جایی مسافران و کالاها گام برمی‌دارند، افزود: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور و… در تمام طول سال در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و با روحیه جهادی تلاش می‌کنند تا هموطنان بدون دل نگرانی به مقصد برسند.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز نیز در ادامه ضمن تبریک به فعالان عرصه حمل و نقل، اظهار داشت: بخش قابل ملاحظه ای از اقتصاد کشور در اختیار راهداری است. 

وی افزود: به رغم کاستی و تنگناهای موجود، راهداری وظیفه ای پرزحمت دارد که زحمات آنها نیز بیانگر عشق به کشور است.

عبداللهی گفت: روز اول دی روز راهداران بی ادعاست که با تمام سختگی در سرمای زمستان و ریزش های کوه به ویژه در راه‌های استان البرز فعالیت می کنند و این تلاش قابل تقدیر است.

در ادامه برنامه از فعالان حمل و نقل و راهداری و دستگاههای استانی همراه در این بخش تقدیر شد


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.