البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

ساماندهی ورودی های شهر کرج زیر ذره بین کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر/از کم کاری دستگاه‌های متولی کوتاه نمی‌آییم

ساماندهی ورودی های شهر کرج زیر ذره بین کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر/از کم کاری دستگاه‌های متولی کوتاه نمی‌آییم


به گزارش البرز نیوز از البرز، علیرضا رحیمی در بیست و هفتمین جلسه کمیسیون عمران که به موضوع بررسی و ساماندهی مبانی ورودی و خروجی های شهر کرج بود، اظهار کرد: متولی اصلی در ساماندهی اتوبان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز است و طبق قانون از باب نظافت، زیباسازی، کارهای عمرانی، حفظ و نگهداری و حریم راه و ورودی ها به عهده این اداره کل است. انتظار می رود در راستای روان سازی ترافیک اتوبان در محدوده شهر کرج، زیباسازی منظر و فضای حاشیه مسیر و همچنین رفع معظلات اجتماعی و فرهنگی، تلاش مضاعف شود تا رضایت حداقلی شهروندان را به همراه داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر کرج به گزارشی از اقدامات شهرداری کرج به منظور رفاه حال شهروندان در محدوده شهری این مسیر تا کنون صورت گرفته اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه نظافت، ساماندهی و حفظ و نگهداری عرصه های مسیر دو طرف اتوبان به صورت روزانه انجام می شود احداث فضای سبز در طول مسیر، نصب علائم ترافیکی، کاشت درخت و درختچه و همچنین گل های فصلی و دائمی، جمع آوری و حمل ضایعات از حاشیه اتوبان تنها بخش کوچکی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت شهری کرج است.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج به ماده ۸۰ وظایف شوراها اشاره و خواستار پاسخگویی دستگاه های خدمات رسان و متولی شد و اضافه کرد: شورای ششم از کم کاری دستگاه های دولتی و نهادهایی که به نوعی کار آنها با مجموعه مدیریت شهری و شهروندان شهر کرج گره می خورد، کوتاه نخواهد آمد.

علیرضا رحیمی با بیان اینکه نگاه یکپارچه در مدیریت شهری در شورا وجود دارد در پایان گفت: در خصوص ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهر کرج و حاشیه اتوبان طرحی از سوی معاونت شهرسازی تهیه شد که مصوب شد یک نشست بین دستگاهی همراه با همکاری اداره کل راهداری و استانداری  صورت گیرد و بعد از اصلاح طرح با همکاری دستگاه متولی، اجرائی شود.

در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج مطرح و مقرر شد اجرای کارهای عمرانی در طول مسیر آزادراه توسط اداره کل راهداری استان تسریع شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.