البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

خروج گردشگری از رکود، مستلزم تعامل تمام دستگاه‌های استان است

خروج گردشگری از رکود، مستلزم تعامل تمام دستگاه‌های استان است


به گزارش البرز نیوز از البرز شهرام علی محمدی اظهار کرد: در جلسه معاونان گردشگری استان‌ها با معاون گردشگری وزارت متبوع بر استان محور بودن برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تأکید شد. 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: آنچه می‌تواند صنعت گردشگری را از ایستایی خارج کند، تعامل و همراهی دستگاه‌های استانی است که بنا داریم امسال با رویکرد جدیدی در نمایشگاه شرکت کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با بیان اینکه امسال نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از 18 تا 21 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: به این ترتیب دستگاه‌هایی از استان که باید در این نمایشگاه شرکت کنند در یک غرفه قرار می‌گیرند تا ظرفیت‌های استان در یک جا متمرکز باشد. 

علی‌محمدی گفت: با توجه به ظرفیت‌های البرز در حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله گردشگری ورزشی، کشاورزی، طبیعی و… از بخش‌های خصوصی نیز دعوت کرده ایم و کمیته‌ای از افراد متخصص تشکیل شده است. 

او هدف از حضور در نمایشگاه‌های گردشگری را معرفی ظرفیت‌های استان البرز دانست و اظهار کرد:  با این معرفی‌ها تلاش می کنیم درصد اشغال گردشگران در استان افزایش یابد. 

علی‌محمدی افزود: به دستور معاون گردشگری کشور طی بخشنامه‌ای به تمام شهرداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام می‌شود که به نحو مقتضی در نمایشگاه حضور فعال داشته باشند که می‌تواند باعث تفاوت محسوس نسبت به سال‌های گذشته باشد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.