البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

استفاده از خرد جمعی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است/ آمادگی برای تشکیل شورای مشاوران جوان در فرمانداری ها

استفاده از خرد جمعی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است/ آمادگی برای تشکیل شورای مشاوران جوان در فرمانداری ها


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست گفت و شنود با جوانان با بیان این که مطالبات جوانان را به طور جد پیگیری خواهیم کرد، تأکید کرد: استفاده از خرد جمعی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است.

استاندار البرز افزود: جوانان جایگاه ویژه ای برای کشور دارند، چرا که آینده کشور در گرو آن هاست و هر چه بیشتر به جوانان کمک و توجه کنیم، به پیشرفت و توسعه کشور کمک کرده ایم.

وی با بیان این که جوانان ستون فقرات کشور هستند و در تمام حوزه ها نقش بی بدیل دارند، ادامه داد: سعی می کنیم ستادی در راستای حمایت از جوانان نخبه، نو آور و خلاق استان تشکیل دهیم .

عبداللهی با اشاره به حوادث اخیر کشور عنوان کرد: به دنبال مدیریت نارضایتی ها نیستیم، بلکه می خواهیم تولید رضایت کنیم.

وی اضافه کرد: جوانان در راستای فرهنگ سازی و امید آفرینی می توانند بسیار موثر واقع شوند و باید روی دیدگاه فرهنگی جامعه در جهت کاهش مشکلات کار کرد.

استاندار البرز اشتغال، ازدواج و مسکن را از مهم ترین دغدغه های جوانان دانست و گفت:  به دنبال راه اندازی کمیته مسکن جوانان هستیم و برای هر ۶۶ محله در سطح استان، قرارگاه اشتغال ایجاد کرده ایم.

وی با تأکید بر این که تمام فرمانداران می بایست مشاور جوان داشته باشند، خاطر نشان کرد: برای استفاده از مشاوران جوان، آمادگی داریم و می توانیم شورای مشاوران جوان را تشکیل دهیم .

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.