البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

نمایشگاه بزرگ کار و فرصت‌های شغلی در نظرآباد برپا شد

نمایشگاه بزرگ کار و فرصت‌های شغلی در نظرآباد برپا شد


به گزارش البرز نیوز از البرز، قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز با همکاری فرمانداری نظرآباد و دفتر امام جمعه این شهرستان با فراهم کردن صدها فرصت شغلی، با حضور ۳۰ شرکت و ۷۰۰ کار جوی شغل در مصلای نماز جمعه مقدمات معرفی کارجویان به واحدهای صنعتی و تولیدی را فراهم کرد.

در طرح معرفی نیروی کار به واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان های نظرآباد و اشتهارد، ۷۰۰ نیروی کار و جویای شغل با حضور در مصلای نماز جمعه و ارتباط بی واسطه با مدیران منابع انسانی واحدهای تولیدی فرصت های شغلی خود را جستجو و متناسب با توانایی کارجویان و نیاز واحدهای تولیدی جذب شدند.

این برنامه که با حضور فعال کاریابی های شهرستان نظرآباد با مشارکت دستگاه های اجرایی این شهرستان برپا شد، علاوه بر معرفی کارجویان بدون واسطه به واحدهای تولیدی، اتاق اصناف شهرستان نیز برای متقاضیان صدور پروانه کسب و معرفی به بنیاد برکت و کمیته امداد برای استفاده از تسهیلات اشتغالزایی اقدام کرد.

در این برنامه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ، فرماندار و معاون برنامه‌ریزی او و همچنین امام جمعه شهرستان نظرآباد با حضور در جمع کارجویان از خدمات ارائه شده در معرفی فرصت‌های شغلی بازدید از تلاش های صورت گرفته تقدیر و تجلیل کردند.

قرارگاه جهادی اشتغال استان به دستور استاندار البرز تشکیل و با برپایی نمایشگاه های کار و فرصت های شغلی در شهرستان ها در تامین نیروی انسانی واحدهای صنعتی و معرفی بدون واسطه کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی تشکیل شده است و اولین اقدام این قرارگاه در شهرستان نظرآباد با حمایت فرماندار و امام جمعه شهرستان برپا شد و علاوه بر معرفی کارجویان واحد های صنعتی، تسهیلات اشتغال نیز برای متقاضیان ایجاد شغل و کارآفرینی درخواست و در مسیر بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.