البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
X

تملک املاک حدفاصل بلوار شهدا تا چهارراه قریشی در دستور کار مدیریت شهری فردیس است

تملک املاک حدفاصل بلوار شهدا تا چهارراه قریشی در دستور کار مدیریت شهری فردیس است


به گزارش البرز نیوز از البرز، محمدرضا احمدی نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کانال فردیس یکی از پر معضل ترین معابر فردیس است، اظهار کرد: برابر طرح تفضیلی مصوب، تعریض این بلوار در دستور کار قرار گرفته و نیازمند تملک اراضی واقع در طرح است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه کانال فردیس یکی از مهمترین معابر شهر به شمار می رود، شهرداری امکان تملک اراضی حاشیه آن را به یکباره ندارد.

شهردار فردیس با اشاره به ایجاد گره ترافیکی توسط چند پلاک در کانال فردیس، گفت: تملک این پلاک ها و روان سازی ترافیک معبر در اولویت قرار دارد. ملک واقع در تقاطع خیابان قریشی و کانال از جمله این پلاک ها بود که در گذشته با تملیک آن محدوده قابل توجهی از معبر آزادسازی شد.

به گفته وی، نقش آزادسازی معبر کانال فردیس در روانسازی ترافیک برای شهروندان قابل لمس بوده و رضایتمندی آنها را به همراه دارد.

احمدی نژاد با بیان اینکه بیش از ۶۰ ملک در لاین شمالی و جنوبی کانال واقع است که در طرح تعریض قرار دارد، تصریح کرد: اکنون اقدامات کارشناسی برای تملیک ۱۰ پلاک واقع در حد فاصل بلوار شهدا تا تقاطع قریشی در لاین شمال و جنوب کانال در حال انجام است و در مرحله دوم، حدفاصل تقاطع قریشی تا بلوار امام خمینی و پس از آن تا خیابان مسلم بن عقیل، املاک واقع در طرح به تملک شهرداری در خواهد آمد و معبر به طور کامل بازگشایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به برنامه ریزی سه ساله و به شرط تامین منابع مالی بازگشایی معبر غربی بلوار شهید اسمی به بهره برداری برسد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.