البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
X

زیر ساخت‌های بهره‌برداری از کاخ شهرستانک ایجاد می‌شود

زیر ساخت‌های بهره‌برداری از کاخ شهرستانک ایجاد می‌شود


به گزارش البرز نیوز از البرز، فریدون محمدی با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌ها و راه دسترسی به کاخ شهرستانک، اظهارکرد: کاخ شهرستانک به سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی واگذار شده اما فاقد آب، برق، گاز، فیبر نوری و راه دسترسی مناسب است که اگر این زیرساخت‌ها تأمین نشوند سرمایه‌گذار عملا نمی‌تواند کاری از پیش‌ ببرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: بنابراین وزیر میراث فرهنگی از استاندار البرز درخواست کرد تا نسبت به رفع مشکلات این مجموعه اهتمام داشته باشند.

محمدی اظهار کرد: امسال در چند مرحله بازدیدهایی توسط استاندار البرز از کاخ شهرستانک صورت گرفت و در جلسه ای با حضور استاندار و روسای ادارات مربوطه مشکلات بررسی و مقرر شد ما طی نامه‌‌ای نقشه و مختصات جاده  را به منابع طبیعی و محیط زیست برای استعلام تحویل داده و فورا نسبت به ساخت راه توسط راه و شهرسازی اقدام شود. 

وی افزود: همچنین ایجاد زیر ساخت‌های مخابراتی، گاز، برق و دیگر زیرساخت‌ها با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفت و به زودی اجرایی می‌شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ابراز امیدواری کرد که در صورت فراهم شدن زیر ساخت‌ها این مجموعه تا یک سال آینده به بهره برداری برسد. 

به گفته محمدی کاخ شهرستانک قرار است به بزرگترین مجموعه اقامتی و بومگردی کشور تبدیل شود. این بنا اکنون با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی ظرفیت اقامت حدود ۵۰۰ نفر را دارد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.