البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی کمک به تعاونی های استان البرز

تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی کمک به تعاونی های استان البرز


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله دارایی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در نیمه نخست سال جاری در بخش مدیریت تعاون استان گفت: در بخش مدیریت تعاون استان البرز در سه حوزه تشکیل تعاونی ها، نظارت بر تعاونی‌ها و توسعه تعاونی های استان اقداماتی صورت گرفته است.

وی افزود: طی ۶ ماه نخست سال جاری، تعداد ۲۰ تعاونی تشکیل شد و در برگزاری مجامع شرکتهای تعاونی نیز ۲۰ مجمع برگزار شد که مدیران اداره کل تعاون بر نحوه اجرای درست مجامع نظارت داشتند.

دارایی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای تعاونی‌های مشکل دار، گفت: همچنین ۹ جلسه برای تعاونی های مشکل دار استان برگزار و از دفاتر مالی ۱۵ تعاونی نیز بازدید شد. برای پنج شرکت تعاونی در خصوص حسابرسی از شرکت‌های تعاونی نظارت‌های لازم صورت گرفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد ۳۹۳ نفر در ۶ ماهه نخست سال جاری از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی در بخش تعاون مشغول به کار شده اند. تعداد ۱۷ جلسه در خصوص کمیته رفع موانع کسب و کار تعاونی ها در استان تشکیل شد و برای حمایت از تعاونی‌ها مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات بانکی به این بخش تخصیص یافته است.

دارایی گفت: با توجه به ضرورت آموزش های حضوری و مجازی تعاونی ها در راستای تشکیل، نظارت و توسعه تعاونی ها ۵ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت آموزش برگزار شده است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.