البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

جذب تسهیلات تبصره ۱۶ برای اشتغالزایی و رشد اقتصادی استان، تسریع می شود

استاندار البرز گفت: تسهیلات تبصره ۱۶ فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و باید بخش خصوصی از این شرایط بهره‌برداری مناسبی داشته باشد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در کارگروه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید در راستای جذب اعتبارات تبصره ۱۶ استان با توجه به زمان تعیین شده، اقدام ویژه ای صورت گیرد.

این مسئول اضافه کرد: این نوع تسهیلات فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و باید بخش خصوصی از این شرایط بهره‌برداری مناسبی داشته باشد.

وی ادامه داد: این اعتبارات در جهت توسعه اقتصادی استان، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ دستگاه‌های مرتبط باید روند تشکیل پرونده ها و جذب اعتبار این بخش را تسریع کنند.

عبداللهی گفت: مهلت تعیین شده برای این امر تا دی ماه سال جاری است که بر این اساس دستگاه ها موظف به ارائه گزارش عملکرد مستمر از مراتب معرفی و جذب اعتبار هستند.

وی افزود: تمامی دستگاه های استان باید با برگزاری سمیناری تخصصی طی ۲ ماه آینده، نسبت به معرفی حوزه های سرمایه گذاری خود اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: در نهایت نیز سمیناری تخصصی و استانی تشکیل خواهد شد و سرمایه گذاران برای فعالیت های اقتصادی، آغاز به کار می کنند.

وی افزود: با توجه به این امر، نیازهای استان برای سرمایه گذاری، احصا می شود و سرمایه‌گذاران به بخش های مختلف ورود خواهند داشت.

عبداللهی گفت: بنا بر اهداف و رویکردهای دولت محترم سیزدهم باید تا پایان سال به رشد اقتصادی ۸ درصد برسیم.

وی افزود: شناخت بسترهای توسعه اقتصادی و گام نهادن در مسیر شکوفایی ظرفیت ها، از جمله برنامه های مهم استان است که درصدد هستیم زیرساخت های لازم را فراهم کنیم و با استفاده از توان بخش خصوصی به رشد اقتصادی مورد نظر برسیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.