البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

آغاز همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز و دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منعقد شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان‌ و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، تفاهم نامه همکاری آموزشی به امضای بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران رسید.

توانمندسازی سازی دانشجویان در واحدها، دانشکده ها و گروههای دانشکدگان در قالب مهارت آموزی ترکیبی( کهاد مهارتی ویژه دانشجویان) در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای؛ فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیتهای آموزشی و پژوهشی در راستای انجام مأموریت ها و تکالیف سازمانی از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

تشکیل کارگروه مشترک با معرفی رسمی نمایندگان طرفین جهت پیگیری، نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه؛ همکاری در برگزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی مشترک؛ همکاری در چاپ مقالات مرتبط با موضوع تفاهم نامه در نشریات و مجلات طرفین؛ همکاری در طراحی و اجرای دوره های آموزش مهارتی به صورت مجازی و تهیه فیلم و سایر منابع آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز طرفین بخشی از تعهدات مشترک طرفین در تفاهم نامه مذکور عنوان شده است.

فراهم سازی زمینه اجرای واحد‌های درسی کارآموزی، کارورزی، آزمایشگاهی و کارگاهی طرف دوم در مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و غیر دولتی طرف اول و‌یا تطبیق آنها با دوره های آموزش مهارتی بر اساس قراردادهای مجزا و صدور گواهی ( تاییدیه) حضور در دوره های آموزشی به صورت مشترک برای مهارت آموزان حسب نیاز و تقاضا نیز از دیگر تعهدات مشترک طرفین در تفاهم نامه مذکور است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.