البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

نشست مدیران کل اموراقتصادی و دارایی استان‌های منطقه ۶ کشوری

نشست مدیران کل اموراقتصادی و دارایی به همراه معاونان نظارت مالی، اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع ادارات کل اموراقتصادی و دارایی استان‌های منطقه 6کشوری در سالن جلسات اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، رضا جعفری مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز در جمع مدیران کل اموراقتصادی و دارایی استان های تهران و قم و معاونین، هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات پیش روی ادارات کل اموراقتصادی و دارایی استان های منطقه 6 کشور، ارائه  پیشنهادات و راهکارهای لازم در راستای مرتفع کردن مشکلات مذکور، جمع بندی آنها جهت انعکاس به وزارت امور اقتصادی و دارایی و افزایش تعامل، همفکری و گسترش همکاری های ادارات مذکور عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش وفاق و تعامل ادارات کل اموراقتصادی و دارایی استان ها منطقه شش بتوانیم شاهد انجام اقدامات موثر در سطح استان ها و وزارت اموراقتصادی و دارایی باشیم.

بنابراین گزارش، در ادامه این جلسه، داود طبرسا مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان تهران که دبیری ادارات کل اموراقتصادی و دارایی استانهای منطقه ۶ کشور را برعهده دارد؛ از برگزاری هر سه ماه یکبار نشست مذکور خبر داد و به مصوبات اتخاذ شده در این نشست توسط کارگروه های تخصصی معاونت های نظارت مالی، اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع اشاره کرد.

همچنین  مهدی فراهانی مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان قم گزارشی از اهم اقدامات بعمل آمده در راستای اجرای مصوبات نشست های قبلی مدیران کل اموراقتصادی و دارایی استان‌های منطقه شش کشور ارائه کرد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.