البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
X

روند جمع آوری زباله های کرج نیازمند اصلاح است

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به نارضایتی شهروندان از اجرای طرح جمع آوری سبدهای زباله که درسال ۹۹ اجرایی شد، گفت: روش جمع آوری پسماند شهر کرج نیازمند اصلاح و بهبود است.


به گزارش البرز نیوز از البرز؛ علی قاسم پور امروز در نطق پیش از دستور هفتادو یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهارداشت: حوزه خدمات شهری شهرداری پیشانی عملکردی شهرداری کرج بوده و مردم نحوه خدمات مدیریت شهری را نظاره و قضاوت می کنند.

رئیس شورای  شهر کرج تصریح کرد: امروز بسیار نازیبا و ناپسند است که طرح جمع آوری سبد های زباله شهر کرج  از سال 99 آغاز وتا شهریور 1401 ادامه داشته اما اگر این طرح  خوب بوده و قابل دفاع چرا برای مردم خسارت و هزینه به بار آورده است؟

قاسم پور تاکید کرد : ذخیره سازی موقت زباله برای مردم و شهر کرج معضل شده و شهرداری می بایست هر چه سریع تر برابر با جلسات هفته اول مهر ماه طرح جدید را بر اساس نقاط ، جمعیت و تراکم ارائه و سریع تر تدبیر و برنامه ریزی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد : هیچ چیزی در این زمینه قابل قبول نیست؛ نگهداشت شهر حداقل وظیفه شهرداری است که متاسفانه با همین حداقل ها دچار مشکل هستیم.

وی ادامه داد:  پرداختن به ورودی های شهر و حذف نازیبایی ها از مواردی است که با حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری باید این موضوع را مدیریت کنیم  چرا که با توجه به دستورات صادره کار خاصی رقم نخورده که باعث تاسف است لذا ضرورت دارد شهرداری در این زمینه اقدامات فوری انجام دهد .

وی  در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: شهر نباید معطل تصمیمات شورا بماند می بایست برای آینده شهر تصمیم لازم ، قانونی و قاطع و برابر مقررات را اخذ کنیم.

قاسم پور افزود: هر گونه خبر، تحلیل و موضوع از مبادی غیر رسمی مورد تایید شورا نیست مگر اینکه سخنگوی شورا به نمایندگی از شورا این را اعلام کند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.