البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

جلوگیری از ورود یک و نیم تُن مرغ فاسد به بازار استان البرز

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک ونیم تُن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در بازرسی از یک دستگاه خاور یخچال دار در شهرستان چهارباغ خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اشاره به جلوگیری از ورود یک و نیم تُن مرغ فاسد به بازار  استان، اظهار داشت: در پی در یافت اخبار مردمی مبنی بر توزیع مرغ غیربهداشتی و فاسد توسط یک دستگاه خاور یخچال دار در شهر چهارباغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو مورد نظر، متوجه شدند که راننده خودرو به صورت روزانه مرغ های فاسد را از یکی از استان های همجوار بارگیری کرده و در سطح چهارباغ به مردم عرضه می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با ردزنی خودرو حامل مرغ فاسد، ماموران در مسیر آن مستقر شده و با رصد خودروهای عبوری در نهایت خاور یخچال دار مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی از کشف یک و نیم تُن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه پلیس در برخورد با کسانی که سلامت مردم را به خطر می اندازند هیچ گونه مماشاتی انجام نمی دهد، گفت: با هوشیاری به موقع ماموران از ورود این مقدار مرغ فاسد به بازار جلوگیری به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.