البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

تعیین تکلیف متقاضیان اراضی کلاک بالا پس از ۲۰ سال/ اجازه نمی‌دهم با ساخت و ساز غیرمجاز، جان و مال مردم با خطر مواجه شود

استاندار البرز از تصمیم گیری برای تعیین تکلیف ۴۷ متقاضی اراضی یک هکتاری کلاک بالا خبر داد و گفت: اجازه نمی دهم با ساخت و ساز غیرمجاز، جان و مال مردم با خطر مواجه شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی و تعیین تکلیف اراضی یک هکتاری کلاک بالا که روز شنبه برگزار شد با بیان اینکه اجازه نمی دهم با ساخت و ساز غیرمجاز، جان و مال مردم با خطر مواجه شود، اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه ها و یا نواحی کوهستانی، منجر به بروز حوادث جبران ناپذیری شده است.

وی ادامه داد: اراضی یک هکتاری کلاک بالا که سال ۸۱ بعنوان معوض به ساکنان خاک سفید تهران واگذار شده بود، در منطقه ای سنگلاخی و کوهستانی و خارج از حریم شهر قرار دارند بنابراین اجازه ساخت و ساز در این منطقه با خطرناک جدی مواجه خواهد بود.

عبداللهی گفت: متولی اصلی این واگذاری، بنیاد مسکن استان است که باید با همراهی و تعامل ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان نسبت به حل موضوع اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه های مسئول باید ظرف مدت کوتاهی با احصا زمینی جدید و هم ارزش و همچنین نظر مساعد برای حل مشکل مردم، اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: نباید حقی از مردم ضایع شود چراکه این مشکل باید سال ها پیش با اراده ای جدی و عزمی راسخ حل می شد.

وی افزود: با جانمایی اراضی مناسب، شهرداری نیز باید در راستای اخذ مجوزهای ساخت و ساز، همراهی ویژه ای داشته باشد.

عبداللهی گفت: اینکه در چه مقطعی کوتاهی شده، مورد نظر نیست بلکه ما وظیفه داریم برای حل مشکلات و کسب رضایتمندی مردم اقدام کنیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.