البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

اولین شهرواره ملی تجاری سازی، آبان ماه سال جاری برگزار می شود

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج از برگزاری اولین شهرواره ملی تجاری‌سازی ویژه محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری و دومین رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری در آبان ماه سال جاری خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، سید علی‌اکبر میر وکیلی با اشاره به برگزاری اولین شهرواره ملی تجاری‌سازی ویژه محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری و دومین رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری، اظهار داشت: همایش ملی تجاری‌سازی که درواقع دومین رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری محسوب می‌شود، بر اساس نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و در راستـای عمل به توصیـه مقـام معظـم رهبـری مبنی بر نیاز به استمرار در ارتباط صنعت و دانشگاه و نیاز به جذب نیـروهای جـوان جهـادی و آماده‌به‌کار برای کاهش نرخ بیکاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای اصلی این شهرواره، شهر هوشمند، اقتصاد شهری و درآمد پایدار، حکمرانی خوب شهری، بهداشت ایمنی محیط‌زیست و HSE، فناوری‌های نوین در مصالح ابنیه و راه و مدیریت پسماند است.

وی موضوعات اصلی موردنظر در راستای محورهای ذکرشده را سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند(ITS)، مدیریت هوشمند آب، تأسیسات و تجهیزات شهری هوشمند، فناوری‌های نوین گردشگری، نرم‌افزارهای کاربردی مدریت شهری، رویکردهای نوین در تبلیغات شهری و … عنوان کرد.

میر وکیلی در ادامه افزود: ایده پردازان و دانشجویان جوان مخترع خلاق و فارغ‌التحصیلان ماهر، طراحان و مهندسان و کلیه مجموعه‌ها و افرادی که در حوزه مهارت‌های فنی فعال می‌باشند، می‌توانند جهت شرکت در این رویداد از طریق آدرس وب‌سایت https://uast.karaj.ir/startup تا  ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ اقدام به تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری فایل اولیه طرح و ایده و ارائه توضیحات موردنیاز اقدام نمایند تا جهت تکمیل اطلاعات و ارائه نهایی تماس حاصل شود.

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج با عنوان اینکه این همایش از ۲۱ الی ۲۵ آبان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جوایز ارزنده به طرح‌های منتخب طی مراسمی در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج اعطا می‌شود، همچنین کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه جانبی جهت محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری در این همایش در نظر گرفته‌شده و به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری و شهرواره ملی تجاری‌سازی ویژه محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری اعطا می‌شود.

میر وکیلی، مخاطبین اصلی این همایش را شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه و واحدهای صنعتی و دانش‌بنیان و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و کلیه علاقه‌مندان خلاق و ایده پرداز دانسته و هدف اصل از این رویداد را برداشتن گام‌هایی در راستای تحقق دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تعامل هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت ذکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.