البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

وصول مالیاتی در البرز با ۱۲۶ درصد تحقق، رکورد زد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: اداره‌کل امور مالیاتی استان البرز سال گذشته با بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بیشتر از مبلغ پیش بینی شده و تحقق ۱۲۶درصدی وصول مالیات، رکورد خوبی داشت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، رضا جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به اطلاعات درآمد مالیاتی استان البرز اظهار داشت: سال گذشته، پیش بینی درآمدی مالیاتی استان، بیش از ۵هزار میلیارد تومان بود.

وی افزود: به همت اداره کل مالیات استان البرز، مبلغ وصولی یکسال گذشته، بیشتر از مبلغ پیش بینی و بالغ بر ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با بیش از ۱۲۸درصد تحقق، وصول شد که این رکورد، حائز اهمیت است.

جعفری با اشاره به درآمدهای وصولی مالیاتی ۵ ماه سال جاری گفت: ۳هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان باید وصول می شد که از این مبلغ ۳ هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان و معادل ۹۹.۵۴ درصد تحقق وصول شد.

سازمان امور مالیاتی کشور در راستای گسترش فرهنگ مالیات و تشویق مودیان به پرداخت مالیات، علاوه بر جریمه های مالیاتی، مشوق های مالیاتی متعددی برای مشمولین، در نظر گرفته که یکی از مشوق های مالیاتی قانون مالیات های مستقیم، تبصره ماده ۱۰۰ این قانون است.

بدین ترتیب صاحبان مشاغل، در صورتی که مجموع فروش سالیانه آنها تا ۳۰ برابر سقف معافیت مالیاتی باشد از ثبت نام اظهارنامه مالیاتی معاف خواهند بود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.