البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

فروش بلیط پروازهای اربعین از فرودگاه بین المللی پیام

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی پیام از آغاز فروش بلیط های پرواز اربعین از روز شنبه دوزادهم شهریور ماه ساعت هشت صبح خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، سیدمهدی جعفری با اشاره به آغاز فروش بلیط های پرواز اربعین، اظهار داشت: در سال جاری برای اولین بار، پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه پیام برقرار شده است و با توجه به همکاری هواپیمایی آتا، زائرین عتبات عالیات می‌توانند نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.

جعفری گفت: قیمت بلیط مصوب رفت و برگشت ۶ میلیون تومان است که فاز اول فروش بلیت ها از فرودگاه بین‌المللی پیام از سایت هواپیمایی آتا در دسترس است.

او افزود: مسافرین متقاضی سفر به عتبات عالیات از فرودگاه پیام می بایست در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده باشند و پس از آن می توانند برای دریافت بلیط پروازهای اربعین فرودگاه بین‌المللی پیام از صبح روز شنبه دوزادهم شهریور ماه ساعت هشت صبح به سایت http://app.ataair.ir مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این ظرفیت اعلامی در فاز اول است و پس از تکمیل آنها، ظرفیت فازهای بعدی برای فرودگاه بین‌المللی پیام جهت بهره مندی زائرین عتبات عالیات ایجاد خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.