البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

اگر با کار تعاون به اقتصاد مردم نهاد برسیم، عدالت در جامعه حاکم خواهد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با تاکید بر اینکه باید کار را به خود مردم بسپاریم، گفت: اگر با کار تعاون به اقتصاد مردم نهاد برسیم، عدالت بیش از پیش و به معنای واقعی کلمه در جامعه حاکم خواهد شد


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله دارایی در مراسم قدردانی از تعاونی‌های برتر البرز در سالن میلاد کرج گفت: در قرآن و احادیث به کار جمعی، مردمی و فراگیر سفارش شده است و به همین دلیل امروز در این مکان جمع شده‌ایم تا در تمرین همیاری و همکاری مشارکت داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قوی استان البرز در حوزه تعاون افزود: با این ظرفیت‌ها باید بتوانیم روز به روز جریان تعاون و اقتصاد اسلام محور و مردم نهاد را تقویت کنیم.

دارایی تصریح کرد: اگر با کار تعاون به اقتصاد مردم نهاد برسیم، عدالت بیش از پیش و به معنای واقعی کلمه در جامعه حاکم  خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز تصریح کرد: باید کار را به خود مردم بسپاریم مگر می‌شود کارها همه حاکمیتی و دولتی انجام شود.

دارایی گفت: ۲۵ درصد اقتصاد باید توسط تعاونی‌ها حکمرانی شود و تحقق این مهم ورود و هدایت تعاونی ها در مسیر تامین نیازهای جامعه و توسعه صادرات استان است.

وی راه‌اندازی “بخش گفت و گوی دولت و تعاون” همانند آنچه که اکنون به عنوان “شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت” مطرح است را ضروری  دانست.

در این مراسم که با حضور علی حسین شهریور معاون رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، سیف اله اسدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، رئیس اتاق تعاون و مدیران دستگاه های اجرایی و روسای تشکلات کارگری و کارفرمایی و تعاونی استان برگزار شد، از ۸ تعاونگر برتر استانی و ۱۳ تعاونی شایسته تقدیر با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.