البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی، رسانه ها وخبرنگاران را رتبه‌بندی کند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج با اشاره به رسالت خبرنگاران در انعکاس اخبار گفت: آنچه که برای ما در حوزه فرهنگ مهم است، رعایت صدق خبری است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی شامگاه شنبه (۲۹ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: نقطه ایده آل خبرنگار و رسانه  صدق خبری و مخبری است و این امر اعتماد مردم را بالا می برد که البته منابع خبری نیز باید این چارچوب را رعایت کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج تصریح کرد: به نظر می رسد حوزه رسانه نیازمند ارتقا و آموزش جدی است و اساتیدی که اهل قلم، بیان وفن در حوزه رسانه هستند، خبرنگاران را مسلح به سلاح روز کنند.

سعیدی بر ضرورت رعایت صدق خبری تاکید کرد و افزود: انتظار می رود مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی  رسانه ها وخبرنگاران رتبه بندی کند.

وی یادآور شد: اهالی رسانه با تبیین صحیح ابعاد مختلف برنامه ها و اقدامات شهرداری و شوراها؛ سطح اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی را ارتقاء دهند و زمینه را برای مسئولیت پذیری و مشارکت واقعی مردم مهیا کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.