البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

سامانه شفاف سازی اطلاعات و اخبار در شورای شهر راه اندازی می شود

نایب رئیس شورای شهر کرج از راه اندازی سامانه شفاف سازی اطلاعات و اخبار در شورای اسلامی این کلانشهر خبرداد و گفت: در سال دوم شورای شهر جایگاه خبرنگاران که گلایه های بسیاری داشتند سامان خواهیم داد و فضای مناسب و تفکیک شده برای استقرار اصحاب رسانه در شورا پیش بینی کرده‌ایم.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عمار ایزدیار شامگاه شنبه (۲۹ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهارداشت: به زودی سامانه شفاف سازی شورای اسلامی شهر کرج راه اندازی می شود و این امر بستر مناسبی است که اخبار شورای شهر درآنجا بارگزاری می‌شود تا خبرنگاران استفاده کنند.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در شورا و شهرداری کرج  از آن غافل بوده ایم افکار سنجی است؛ تا کنون نیامده‌ایم ببینیم که مردم محلات مختلف چه نیازهایی دارند.

نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه مردم درمناطق مختلف مشکلاتی دارند،  افزود: می‌بایست سایتی راه اندازی شود تا افکار سنجی مردم در خصوص عملکرد مجموعه مدیریت شهری و نیاز های مردم  در آن منعکس شود.

ایزدیار یادآور شد: باید ذائقه مردم را تشخیص دهیم که تاکنون به این موضوع توجه نشده  است لذا  برای آن برنامه ویژه داریم؛ موضوع دیگر راه اندازی  بانک جامع فعالان رسانه‌ای مکتوب و مجازی است که بتوانیم نظام نامه‌ای در بحث جبران خدمات اصحاب رسانه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اخلاق رسانه حکم می‌کند  انصاف را در رسانه داشته باشیم؛ درسال گذشته بخشی از خبرها  در حوزه مدیریت شهری کرج به حق و بخشی به ناحق مخابره شد.

در پایان این مراسم از پوستر جشنواره مطبوعاتی مدیریت شهری کرج، رونمایی شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.