البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

طبخ و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان فردیس

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز، گفت: بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۵۶۰ میلیون تومان توسط مرکز نیکوکاری خادم الشهدا طبخ و بین نیازمندان فردیس توزیع شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، رضا لشینی با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ایام عزای سالار شهیدان  یکی از خدمات این نهاد و مراکز نیکوکاری است گفت: به همت مرکز نیکوکاری خادم الشهدا در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد بیش از 14 هزار پرس غذای گرم به ارزش 560 میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان فردیس توزیع شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: این مرکز نیکوکاری در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) البرز و باهدف رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان و ارائه خدمات متنوع در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به محرومان فعالیت می کند.

لشینی از آمادگی دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد(QR درگاه پرداخت الکترونیکی)، واریز به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارایه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.