البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

فرمانده سپاه البرز، قهرمانی تیم آقایان و نائب قهرمانی تیم بانوان استان را تبریک گفت

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز طی پیامی، قهرمانی تیم آقایان و نائب قهرمانیِ تیم بانوان این استان را در مسابقات تکواندوی بسیج کشور، تبریک گفت.


به گزارش البرز نیوز از البرز،‌ سردار علیرضا حیدرنیا در پی قهرمانی تیم آقایان و نائب قهرمانی تیم بانوان البرز در مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«پیروزی در هر رقابتی شیرین ترین، بهترین و انرژی بخش ترین دستاوردی است که در طول زندگی می توان به آن رسید. موفقیت یک مهارت است و برای کسب یک مهارت باید مدت زمان زیادی را صرف و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

یقینا موفقیت در هر مسابقه ای نتیجه ساعت ها، روزها، هفته ها، ماه ها و سال ها تلاش سخت و بی وقفه است و نشان از لیاقت و برازندگی دارد که این لیاقت شایسته تقدیر است. پشتکار انسان، مهم ترین عامل موفقیت و پیروزی در هر مرحله از زندگی است و البته لطف خداوند در رأس همه امور قرار دارد.

پیروزی و کسب مقام اول و نیز نائب قهرمانی در این دوره از مسابقات موجب شد تا بار دیگر به شما جوانان ورزشکار البرزی افتخار کنیم و بر خود ببالیم که چنین جوانانی در استان داریم. با قدرت و انگیزه بیشتر ادامه دهید و برای رسیدن به آرزوهای خود به همین شیوه تلاش و مبارزه کنید تا پیروز و موفق شوید.

پیروزی شما جوانان، غیورمردان، غیورزنان و تکواندوکاران البرزی آنقدر شیرین است که نمی توان آن را نادیده گرفت. شیرینی این پیروزی گوارای وجودتان. برای شما و مربیان سخت کوش و خستگی ناپذیرتان آرزوی موفقیت و کامیابی داریم و از خداوند متعال می خواهیم شما را در رسیدن به پیروزی در دیگر مراحل دیگر زندگی یاری کند.»

مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج کشور با حضور ۱۸۵ تکواندوکار از ۲۶ استان کشور در قالب ۲۷ تیم به میزبانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) بر روی پنج شیهاپ جانگ سالن دانشکده امام خمینی در رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش مردان برگزار شد.

در پایان این رقابتها تیم منتخب استان البرز(سپاه امام حسن مجتبی ع) با احراز سه مدال طلا و یک برنز با کسب ۴۱۰ امتیاز، جام قهرمانی را کسب کرد .

اسامی مدال آوران البرزی به ترتیب ذیل می باشد:

وزن ۵۸- کیلوگرم: ابوالفضل درویشی(مدال طلا)

وزن ۶۳- کیلوگرم: پاشا عطاردی(مدال طلا)

وزن ۸۷- کیلوگرم: مهدی عابدینی(مدال طلا)

وزن ۸۰- کیلوگرم:امیر محمد قهرمانی (مدال برنز)

محمد عزیزی سرمربی تیم منتخب البرز به عنوان بهترین مربی و اسماعیل قمی داور البرزی به عنوان بهترین داور معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.