البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

محور کرج- چالوس بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با تلاش نیروهای راهداری محور کرج- چالوس بازگشایی و تردد در این محور از سرگرفته شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علی زندی‌فر، با اشاره به آماده‌باش راهداران استان البرز در پی هشدار هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در راه‌های استان، اظهار کرد: با اعلام هواشناسی مبنی بر وقوع احتمالی سیل از روز چهارشنبه، پنجم مرداد هشدارهایی در خصوص احتمال بارش باران، آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل دریافت کردیم که بر این مبنا همه نیروهای راهدار و کادری در قالب 18 اکیپ در آماده‌باش قرار گرفتند.

وی افزود: بعد از وقوع سیل در شهرستان طالقان و ریزش کوه درمحور کرج- چالوس برخی محورهای اصلی و روستایی مسدود شدند که با اقدام به موقع نیروهای راهدار در کوتاهترین زمان ممکن مسیرها مجددا بازگشایی و تردد وسائل نقلیه از سرگرفته شد.

این مسئول تصریح کرد: در پی وقوع این اتفاق ۲۳ نقطه در راه‌های اصلی و روستایی طالقان و 18 نقطه در محور کرج- چالوس مسدود شد که با تلاش نیروهای راهدار همه این نقاط ریزش‌برداری و رفع انسداد شدند.

این مسئول یادآور شد: طبق اعلام هواشناسی بارش‌های پراکنده و رگباری تا عصر روز دوشنبه، دهم مرداد ادامه دارد لذا از مردم انتظار می‌رود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری درصورت سفر حتما در تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از وضعیت راه‌ها مطلع و تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.