البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
X

تأسیسات گردشگری محور کرج_کندوان ساماندهی می‌شوند

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از انجام هماهنگی‌ها برای ساماندهی تأسیسات گردشگری محور کرج-کندوان خبرداد.


به گزارش البرز نیوز از البرز شهرام علی‌محمدی  اظهار کرد: حدود 150 تاسیسات گردشگری شامل واحدهای اقامتی و پذیرایی در این محور وجود دارد که شامل خانه‌مسافر، مهمانپذیر و هتل و واحدهای پذیرایی شامل رستوران، سفره‌خانه سنتی، فروش سوغات و لبنیات و شیرینی‌های محلی هستند.

او افزود: تقریبا نیمی از این واحد‌ها مجوز دریافت کرده‌اند و باقی بدون پروانه فعالیت می‌کنند. برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های زیربط در حال انجام است تا مجوزهای لازم برای باقی این واحد‌ها نیز صادر شود.

علی محمدی ادامه داد: محیط زیست، منابع طبیعی، آب منطقه ای و… برخی از دستگاه‌های مرتبط با این موضوع هستند و تلاش می شود مراحل قانونی طی شود. در این مورد رعایت بستر و حریم رودخانه نیز مد نظر گرفته می شود. 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: برخی از این واحد‌ها بیش از 40 سال فعالیت می کنند ولی به دلیل مشکلات قانونی برای اخذ استعلام‌های مربوطه موفق به دریافت مجوز نشده‌اند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.