البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز به نظرآباد سفر کرد

در سفر یکروزه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن بازدید از دو مجموعه تولیدی در شهرک صنعتی نظرآباد، در دیدار مردمی پاسخگویی در خواست های آنان بود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله دارایی با حضور در دو مجموعه تولیدی مواد غذایی و دارویی در شهرک صنعتی نظرآباد، مسائل مربوط به طرح توسعه این دو واحد تولیدی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

دارایی پس از بازدید از بخش های مختلف واحد تولید مواد غذایی و دارویی به محل ملاقات مردمی خود در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نظرآباد بازگشت و پاسخگوی مراجعان بود.

در این دیدار که شامل درخواست هایی درباره ی اشتغال، تسهیلات و اعتبارات حمایتی از مشاغل و تعاونی‌ها، دعاوی کارگری و کارفرمایی و موضوعات مربوط به آراء صادره توسط هیات های تشخیص و حل اختلاف و همچنین جلسه با تعاونی های مسکن، مصرف تعاونی کشاورزی پرداخت.

در این دیدار دو موسسه کاریابی و تعدادی از اعضای هیات های تشخیص و حل اختلاف کارگری و کارفرمایی و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نظرآباد با حضور کارشناسان مربوطه این اداره در کنار مدیر کل پاسخگویی موضوعات و درخواست‌های مردمی بودند.

عبدالله دارایی هدف از برگزاری دیدارهای مردمی خود و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی را، در راستای حضور مستقیم مدیران در میان مردم قلمداد کرد و گفت: در سفرهای خود به شهرستان های تابعه استان اولویت های حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و همچنین درخواست های مردم در فضایی صمیمی و کارشناسانه دنبال می‌کنیم و باید بستر آسانی را برای دسترسی مردم به خادمان خود در شهرستان ها فراهم کنیم.

هرهفته مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در یکی از شهرستانها حضور خواهد یافت و مسائل و موضوعات مربوط به مباحث فوق را دنبال خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.