البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
X

رفع مشکل ۱۰ ساله شبکه گازرسانی واحد‌های تولیدی ساوجبلاغی

با پیگیری فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، مشکل گازرسانی به واحد‌های تولیدی خیابان چینه که ۱۰ سال رها شده بود حل شد و این واحدها بزودی گازدار می شوند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، جلسه کارشناسی کارگروه حمایت از صنعت و سرمایه‌ گذاری به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با موضوع بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و به منظور رفع موانع تولید، حفظ و افزایش اشتغال برگزار شد.

در این جلسه که با حضور صاحبان ۱۰ شرکت آریا پلاستیک ایرانیان، چابک چاپ، شرکت یونولیت و سردخانه سردخانه(نماینده واحد‌های خیابان چینه)، پرورش مرغ تخم گذار، واحد پرورش گوسفند داشتی، مجتمع دامداری هرجاب، شرکت چند منظوره زرین کشت و کشاورزی فلاحت پیشه برگزارشد، مسائل و مشکلات این شرکتها مطرح و در خصوص موضوعات مربوط به شهرداری و ادارات گاز، برق، جهادکشاورزی، مخابرات، راه و شهرسازی، آب منطقه ای و صنعت معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و فرماندار شهرستان ساوجبلاغ دستورات لازم را برای حل و پیگیری درخواست‌های مطرح شده توسط صاحبان صنایع تولیدی به ادارات مربوطه ارائه کرد.

البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با اعلام حمایت از صنایع تولیدی شهرستان گفت: ما باید حامی تولیدکنندگان باشیم و در این راستا از تمامی ظرفیت های قانونی ادارات برای تسهیل امور استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: کمک می کنیم تا تولیدکنندگان فقط به امر تولید پرداخته و غیر از این دغدغه ای نداشته باشند.

البرزی تصریح کرد: در این جلسه مشکل گازرسانی به واحد‌های تولیدی خیابان چینه که ۱۰ سال رها شده بود، در ۲ جلسه حل شد و این واحدها بزودی گازدار می شوند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.