البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

تولید محصولات پزشکی با تکنولوژی روز دنیا توسط شرکت دانش بنیان در البرز

یک شرکت دانش بنیان مستقر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز موفق به تولید برخی محصولات تنفسی پزشکی برای اولین بار در ایران شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مهدی محمدی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان  احیاء گستر طب که در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز مستقر است با اعلام‌ خبر تولید محصولات تنفسی گفت: تکنولوژی ساخت برخی از قطعات حساس دستگاه های حوزه پزشکی تنفسی، صرفا در اختیار چند کشور بوده که با تلاش های صورت گرفته در این شرکت، برخی از محصولات این  کشور، برای اولین بار در ایران طراحی و  تولید شد.

وی افزود: تکنولوژی ساخت برخی از تولیدات این شرکت بسیار پیچیده بوده و این تکنولوژی در حال حاضر تنها در اختیار ۵ کشور است. هم اکنون نیز یکی از محصولات تولیدی شرکت به عنوان طرح کلان ملی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شده است.

محمدی تصریح کرد: علاوه بر دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال دریافت مجوز های لازم برای استفاده در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است تا علاوه بر تامین نیازهای داخلی، مقدمات لازم برای صادرات  این محصولات دانش بنیان به اتحادیه اروپا و دیگر کشورها نیز فراهم شود.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: تولیدات این شرکت، مجموعه ای متنوع مانند دستگاه ونتیلاتور خانگی، دستگاه اکسیژن ساز خانگی، ماسک های  بیمارستانی  و محصولات دیگر را شامل می شود که با استقبال خوبی در مراکز پزشکی مواجه شده و نتایج بسیار مطلوبی در ارایه خدمات به بیماران تنفسی داشته است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.