البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

انهدام باند توزیع مواد مخدر در فردیس البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند توزیع مواد مخدر در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۵ کیلوگرم هروئین کشف شد.


به گزارش  البرز نیوز از البرز، سردار عباسعلی محمدیان در خصوص خبر انهدام باند توزیع مواد مخدر در فردیس، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت گسترده یک باند توزیع مواد مخدر در سطح استان البرز و غرب استان تهران مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به گسترش چتر اطلاعاتی ماموران و شناسایی ۳ عضو این باند توزیع مواد مخدر، افزود: در ادامه پس از چندین هفته تلاش شبانه روزی، مخفیگاه متهمان در ۳ راه حافظیه شهر فردیس شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر ۳ متهم را دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۵ کیلوگرم هروئین و ۷ کیلوگرم سایر ماده های مخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این خصوص ۳ خودرو گران قیمت متهمان نیز توقیف و به توقفگاه منتقل شد.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به تحویل متهمان و مواد مخدر مکشوفه به مراجع قضائی، گفت: تلاش پلیس مواد مخدر این است که با شناسایی سرشاخه های توزیع مواد مخدر وظیفه خود در این حوزه را انجام دهد و از آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر پیشگیری کند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.