البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

پنج واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان البرز واگذار شد

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: بهزیستی استان البرز در قالب تفاهم نامه مشترک با بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان با همکاری بنیاد خیریه پور کاشانی مبادرت به احداث پنج واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای حداقل ۲ معلول در روستای فرخ آباد از توابع شهرستان فردیس کرد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، وجیهه محمدی فلاح امروز در آیین واگذاری ۲ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی  ویژه مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی کشور که به مناسبت هفته بهزیستی به طور همزمان و در قالب ویدیو کنفرانس با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در سراسر کشور برگزارشد، اظهار داشت: بهزیستی استان البرز در قالب تفاهم نامه مشترک با بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان با همکاری بنیاد خیریه پور کاشانی مبادرت به احداث پنج واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای حداقل ۲ معلول در روستای فرخ آباد از توابع شهرستان فردیس کرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: از  ابتدای نهضت واگذاری مسکن به مددجویان بهزیستی استان البرز تاکنون ۲ هزار و ۶۹ واحد  مسکونی واگذار شده است.

محمدی فلاح  ادامه داد: تعداد واحدهای مسکونی پیش بینی شده روستایی برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول  ۲۰ واحد بوده که از این تعداد ۱۳ واحد به خانوارها واگذار شده است.

وی یاد آورشد: در سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان البرز بر اساس روش های مندرج در دستورالعمل ستاد مسکن مددجویان بهزیستی کشور  واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: به منظور کمک هزینه تامین مسکن  ایتام ۱۰ سهمیه در استان البرز داشتیم که در این زمینه به تحقق صددرصدی رسیدیم.

محمدی فلاح با اشاره به اینکه برای خانوارهای شهری دارای حداقل ۲ عضو معلول در مجموع ۳۰۴ واحد مسکونی واگذار شده گفت: در سال گذشته به تعداد ۳۶۴ متقاضی حائز شرایط دریافت ودیعه مسکن کمک بلاعوض اعطا گردید

وی بیان داشت: بهزیستی استان البرز از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق کمک های بلاعوض دولت تعداد ۳۰ واحد مسکونی را به مرحله واگذاری رسانده و در سال جاری تفاهم‌نامه ای فی ما بین بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی کشور برای  خرید و احداث مسکن خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو منعقد شده که براساس این خانوارها در بخش  روستایی و شهری کمک بلاعوض دریافت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: براین اساس برای احداث مسکن روستایی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و در بخش شهری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارهایی که حائز شرایط جهت خرید و یا احداث مسکن می باشند مساعدت می شود و  این مبالغ به طور مشترک از طریق طرفین تفاهم نامه در راستای دستورالعمل ستاد مسکن مددجویان بهزیستی کشور برای خانوارهای حائز شرایط در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.