البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

شورای شهر کرج بهای خدمات آموزشی فرهنگسراها و اماکن ورزشی شهرداری را تصویب کرد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب بهای خدمات آموزشی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خبر داد.


به گزارش‌ البرز نیوز از البرز، عمار ایزدیار در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج به لایحه شهرداری با موضوع  تصویب بهای خدمات آموزشی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اشاره کرد و  اظهار داشت: در راستای آموزش هنرهای مختلف و خدمات مطلوب به شهروندان کرج بخصوص اقشار کم برخوردار از طریق مربیان مربوط متقاضی آموزش، شهرداری کرج بهای خدمات آموزشی توسط مربیان را در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: طی جدول پیوست و لوح فشرده برای استحضار و طرح موضوع به قید دوفوریت در  این کمیسیون تصویب و ابلاغ آن انجام شد.

ایزدیار بیان کرد: برابر جدول بهای خدمات آموزشی پیشنهادی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی ، شهرداری اقدام کند.

عضو شورای شهر کرج عنوان کرد: ابتدا لایحه دوفوریتی با حضور اعضا کمیسیون تصویب و سپس اصل لایحه شهرداری با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.