البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

زیر ساخت‌های گردشگری محورکرج-کندوان تقویت می‌‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: با توجه به ایجاد محور تهران شمال برای تردد مسافران محور کرج- کندوان به مسیر هدف گردشگری تبدیل شده است و نیاز به تقویت زیرساخت‌ها دارد.


به گزارش البرز نیوز از البرز شهرام علی‌محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: البرز از لحاظ موقعیت جغرافیایی با بسیاری از دیگر استان‌ها متفاوت است. ویژگی‌هایی مانند اتصال به پایتخت می‌تواند هم به  عنوان فرصت و هم تهدید مطرح باشد. فرصت ازین لحاظ که می‌تواند محلی برای استراحت و گذران اوقات فراغت گردشگران باشد.

وی افزود: اکنون با توجه به ایجاد محور مواصلاتی تهران- شمال برای تردد مسافران، جاده کرج-کندوان که در حوزه استان البرز است تقریبا به جاده گردشگری تبدیل شده و با وجود روستاهای هدف گردشگری ظرفیت بالایی در بوم‌گردی دارد.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه این جاده از حالت ترانزیت خارج شده و به عنوان یک جاده گردشگری قلمداد می‌شود، گفت: اکنون باید به دنبال ایجاد زیرساخت‌های گردشگری  برای این جاده که مسافرپذیر شده و از لحاظ توریستی بیشتر مورد توجه قرار دارد، باشیم.

معاون گردشگری البرز ادامه داد: متناسب با نوع گردشگران البرز که بیشتر مایل به دیدن جاذبه‌های طبیعی وتفریحی هستند باید اقامتگاه‌هایی ساخته شود که گردشگران بتوانند با هزینه مناسب‌تر در استان اقامت داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.