البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
X

توزیع بیش از ۱۶۰۰ قربانی بین نیازمندان البرزی

در قالب پویش نذر قربانی ۱۶۰۰ رأس دام سبک و ۵ رأس دام سنگین به همت مردم خیر ذبح و از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسید.


به گزارش البرز نیوز از البرز، محمد محمدی فرد  بابیان اینکه اهدای نذورات با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین نیازمندان استان انجام شد گفت: در عید سعید قربان و در قالب پویش نذر قربانی ۱۶۰۰ رأس دام سبک و ۵ رأس دام سنگین به همت مردم خیر ذبح و از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز هستند، اظهار کرد: در روز عید قربان ۲۰ قربانگاه و ۲۰۰۰ پایگاه شامل دفاتر ائمه جمعه، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه‌های بسیج با مشارکت خیران و با همکاری سازمان دامپزشکی و نظارت ناظران ذبح شرعی و از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان موردحمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه طرح ” نذر قربانی ” مخصوص به عید قربان نبوده و طی سال کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردم عزیز می‌باشد گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات سفره معیشت نیازمندان کمک خیرین در این طرح می‌تواند گره‌گشای سفره بسیاری از خانواده‌های محروم باشد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.