البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
X

بزرگترین پروژه کانفکشنری خاورمیانه در ساوجبلاغ به بهره برداری رسید

استاندار البرز گفت: با حضور رئیس جمهور بزرگترین پروژه کانفکشنری و تولید شیرینی و شکلات خاورمیانه در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی امروز در سالن تولید این پروژه کانفکشنری و تولید شیرینی و شکلات که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار داشت: این کارخانه دانش بنیان در استان البرز با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربعی این کارخانه گفت: بیش از  ۴۰۰ نوع محصول غذایی و شیرینی و شکلات با تکنولوژی و فن آوری روز دنیا در این مجموعه تولید می شود.

عبداللهی از ایجاد ۵ هزار نفر اشتغال در این کارخانه خبر داد و افزود: محصولات این کارخانه امکان صادرات و حضور در بازارهای جهانی را دارد و با بزرگترین شرکتهای چندملیتی، رقابت خواهد کرد و به انحصار آنها پایان خواهد داد.

سلطانی بنیانگذار و رئیس هیات مدیره مجموعه صنعتی و پژوهشی زر نیز در این افتتاحیه اظهار داشت: گروه صنعتی ” زر ” از مزرعه تا سفره را پوشش می دهد و وجود شرکت های آرد زر، زرماکارون ، سیلوهای پیشرفته ذخیره سازی غلات ، پالایشگاه دانش بنیان غلات زر با محصولات “High Tech” از خانواده شیرین کننده‌های طبیعی در یک مجموعه تولیدی به ندرت در دنیا فعال است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.