البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
X

برگزاری جلسه رفع مشکلات خدمات زیربنایی مسکن مهر در شهر جدید مهستان

پنجمین جلسه پیگیری مصوبات و رفع مشکلات خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر شهر جدید مهستان در شهر جدید هشتگرد به ریاست مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، پیرو بازدید استاندار البرز از پروژه های مسکن شهر جدید مهستان و تاکید وی بر تسریع در روند اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته، پنجمین جلسه پیگیری مصوبات و رفع مشکلات خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر شهر جدید مهستان در شهر جدید هشتگرد به ریاست ابوالفضل فانی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک و با حضور مدیران عامل دستگاه های خدمات رسان و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و سایر مسئولان ذیربط برگزار شد.

فانی در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم بهره برداری هر چه سریع تر از پروژه های مسکن مهر شهر جدید مهستان تاکید کرد: تکمیل شبکه برق شهر جدید مهستان از جمله مصوبات این جلسه است که باید تا ماه آینده عملیاتی شود.

وی افزود: شرکت گاز استان نیز متعهد شود واحدهای مربوط به بلوک های سهند سازان، پارس فراسازه و تامین اجتماعی را تا ۲ ماه آینده گاز رسانی کند.

به گفته وی شرکت عمران شهر جدید مهستان نیز متعهد شده است شبکه و اتصال انشعاب فاضلاب 3 هزار و 125 واحد را به شرکت آبفا تحویل داده و متعاقب آن نیز شرکت آبفا تحت پوشش خدمات فاظلاب قرار دهد و همچنین شرکت آبفا در راستای آبرسانی به سایت مسکن مهر در شهر جدید مهستان نسبت به نصب کنتور عمومی سایت ها اقدام و در پی آن نیز شرکت عمران شهر جدید نیز پمپ و مخزن بلوک های مذکور را تامین کند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.