البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

بیمه سلامت، خدمات درمان ناباروری را پوشش می دهد

مدیرکل بیمه سلامت البرز از ۳۰ نوع خدمت درمانی، تحت حمایت این بیمه برای زوجین نابارور در استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار البرز نیوز از البرز، سعید جوانشیر در نشست خبری با اشاره به خدمات درمانی جدید توسط بیمه سلامت، اظهار داشت: از آذر سال گذشته ۳۰ خدمت درمانی در راستای حمایت از ناباروری زوجینی که زیر سن ۵۰ سال هستند اجرا می شود.

وی با معرفی بیمارستان های مریم، کمالی و یک مرکز خصوصی که خدمات آنها با تعرفه دولت انجام می شود، افزود: بیمه شدگان و متقاضیان درمان با داشتن مدارک پزشکی و تجویز خدمات درمانی می توانند مراحل انجام درمان را تحت پوشش بیمه سلامت انجام دهند.

جوانشیر در ادامه گفت: چنانچه بانوان باردار فاقد بیمه درمانی باشند، بیمه سلامت، مادران باردار را تا پایان دوران شیردهی تحت پوشش قرار می دهد. همچنین کودکان این مادران تا سن پنج سالگی تحت پوشش بیمه سلامت خواهند بود.

وی با اشاره به پوشش بیمه خانوار ۶۶ محله محروم در استان البرز، ادامه داد: بیمه رایگان مربوط به ۵ میلیون و  ۴۰۰ نفر که جزو سه دهک اول هستند و توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به عنوان خانواده کم درامد به بیمه سلامت کشور، معرفی شده باشند، شامل طرح هستند که از این تعداد، برای ۱۱۸ هزار نفر، پیامک تایید بیمه ارسال شده است.

جوانشیر گفت: به صورت الکترونیک ۱۶۴ بیمار خاص در البرز “نشاندار” شده اند که می توانند خدماتی همچون تهیه دارو با حمایت بیمه سلامت و به صورت الکترونیک دریافت کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.