البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

کمک ۱۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومانی کارگشایی و ودیعه مسکن به نیازمندان البرزی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز، گفت: طی سه‌ماهه اول سال جاری رقمی معادل ۱۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان هزینه کارگشایی و ودیعه مسکن به مددجویان موردحمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌ شده است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، ابوالفضل فلاح قنبری با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز پرداخت می‌شود، گفت: طی سه‌ماهه اول سال جاری رقمی معادل ۱۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان هزینه کارگشایی و ودیعه مسکن به ۷۵۰ مددجوی موردحمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌ شده است.

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان این نهاد از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بدون کارمزد و سود بوده و تسهیلات پرداختی به نیازمندان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر و رسالت بدون سود و با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵۰۰ کمک موردی به‌صورت بسته معیشتی، پرداخت نقدی و کمک‌هزینه امورات زندگی به ارزش ۶ میلیارد تومان به مددجویان البرزی کمک شده است گفت: همچنین تأمین ۷۴۹ مورد لوازم ضروی منزل مددجویان شامل (یخچال، تلویزیون، کولر، ماشین لباسشویی و …) باهم افزایی مراکز نیکوکاری شناسایی و تأمین‌شده است.

فلاح قنبری یادآور شد: معرفی بیش از ۳۱ هزار خانوار تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش حمایت کمیته امداد است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.