البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

دیدار مجمع معتمدان استان با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز

تعدادی از نخبگان، فعالان فرهنگی و معتمدان محلات مختلف شهرستان کرج با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ارتباط با اشتغال و مباحث مشکلات مردمی استان بحث و گفت و گو کردند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، تعدادی از نخبگان، فعالان فرهنگی و معتمدین محلات مختلف شهرستان کرج با عبدالله دارایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در محل این اداره کل دیدار و درباره موضوعات مختلف و مطالبات مردمی، اشتغال و مباحث مشکلات استان بحث و گفت وگو کردند. 

در این دیدار ۴۰ عضو مجمع معتمدان استان شامل اقشار مختلف مردمی از میان فرهنگیان ، بانوان ، کارکنان و کارمندان دولت، مشکلات  و چالش های مورد نظر مردم استان را مطرح و پیشنهاداتی را عنوان کردند.

عبدالله دارایی نیز پس از استماع سخنان معتمدان رسیدگی  به مشکلات مردمی در استان در حوزه های کارگری، اشتغال، تعاون، روابط کار و معیشتی را از برنامه های اصلی این اداره کل مطرح کرد و از آمادگی همکاری همه جانبه اداره کل با مجمع معتمدان استان البرز خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات مجمع معتمدان باعث پدید آمدن فضایی که منجر به تقویت اعتماد عمومی در بین مردم استان می گردد و می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات شهری در حوزه های مختلف باشد و اعضای مجمع، مرکز ثقل اندیشه و تجارب عزیزانی است که سالهای سال با دلسوزی و پیگیری، به دنبال مرتفع کردن مشکلات و تسهیل در انجام امور مدیران هستند لذا باید زمینه ای فراهم شود که شاهد نقش آفرینی بیشتر و ملموس این عزیزان در عرصه های مختلف شهر و استان باشیم.

دارایی ادامه داد : خدمت رسانی به جامعه هدف گسترده و متنوع اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی  بدون کمک آحاد جامعه بسیار کار سختی است و این چالش نیازمند حضور خیّرین، معتمدین و افراد تأثیرگذار در کنار و همراه با مجموعه این اداره کل برای رفع مسائل مردمی است.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی در این نشست به تشریح اقدامات اداره کل برای رفع مشکلات مختلف جامعه هدف این مجموعه پرداخت .


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.