البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

کارخانه نوآوری البرز، به بازوی تخصصی توسعه شرکت دانش بنیان تبدیل شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج، گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، می تواند به عنوان بازوی تخصصی و اجرایی شورای شهر و شهرداری کرج در استفاده از شرکت های دانش بنیان در رفع مشکلات شهری و تلاش برای افزایش این شرکت ها باشد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عمار ایزدیار با اعلام اینکه کارخانه نوآوری البرز می‌تواند به بازوی تخصصی توسعه شرکت دانش بنیان تبدیل شود، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با هدف حل مشکلات شهری، باید مورد توجه مسئولان شهر و شهرداری کرج  قرار بگیرد. هم اکنون حدود ۲۵۰ شرکت دانش بنیان در استان البرز ثبت شده اند که استفاده از  توانمندی‌های این شرکت ها در حل مشکلات شهری، اشتغال آفرینی هم در پی خواهد داشت.

وی افزود: افزایش شرکت های دانش بنیان در سطح شهر کرج و استان البرز نیز باید مورد توجه مدیران ارشد باشد، ظرفیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، برای استقرار و توسعه این شرکت ها بسیار مناسب بوده و این مجموعه می تواند به عنوان نهاد تخصصی و بازوی اجرایی شورای شهر و شهرداری کرج، در ایجاد شرکت های جدید همچنین بهره برداری مناسب از توانایی های شرکت فعال دانش بنیان، نقش داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: انتظار می رود که شهرداری، لایحه مناسبی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در محورهای مورد نیاز و با نگاه به توسعه شهری و شهر هوشمند، تنظیم و به شورا ارائه دهد تا با تصویب آن در شورا، مراحل اجرایی آن با سرعت انجام‌ شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.