البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

شهردار کرج: بازدیدهای محله ای و اطلاع از مطالبات شهروندان، نهادینه شود

شهردار کرج در ادامه بازدیدهای هفتگی خود از سطح مناطق ده‌گانه، صبح امروز همراه با معاونان و مشاوران در منطقه سه حضور یافت و به رصد و بررسی اولویت‌های عمرانی و خدماتی و بررسی مشکلات و مطالبات مردمی پرداخت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی امروز با حضور در منطقه سه کرج عنوان کرد: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری است.

وی مزیت‌های بازدیدهای دوره‌ای را فراتر از رفع مشکلات این مناطق دانست و عنوان کرد: علاوه بر رفع‌ و رجوع معضلات نقاط مختلف شهر، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های مناطق را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرارداد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف شهر را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی،‌ هدایت کرد.

شهردار کرج با بیان اینکه امروز رویکرد مدیریت شهری توجه به مطالبات شهروندان است، با تکیه‌ بر برنامه‌ریزی برای بازدیدهای محله‌ای به‌ عنوان راه‌حلی مناسب برای پاسخگویی به تقاضاهای مردمی، این رویه به‌سرعت در مدیریت شهری نهادینه می‌شود.

سعیدی سیرائی تأکید کرد: حضور در مناطق صرفاً به این دلیل است که در کنار مدیران باشیم و دستورات و مکاتبات برای اجرای اقدامات در منطقه در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و این مدیران هستند که بیشترین مسئولیت را در اجرای فعالیت‌های و اقدامات در منطقه را دارند.

شهردار کرج در  ادامه صحبت‌های خود در خصوص اجرای طرح جهادی علمداران خدمت گفت: حضور همه مناطق در یک محله از منطقه می‌تواند اثر مطلوبی در اجرای این طرح و رفع مشکلات شهروندان داشته باشد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه اولویت‌ پیشروی مدیریت شهری انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: کرج در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های خوب عمرانی در زمینه ارتقای فرهنگی و اجتماعی نیز باید پیشرو باشد.

سعیدی اقدامات و برنامه‌های فرهنگی را یکی از اصلی‌ترین روش‌ها جهت رسیدن به انضباط شهری و مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری شهر دانست.

وی همچنین احداث فرهنگسرای خیابان ولیعصر (عج) را از پروژه‌های شاخص این منطقه برشمرد و گفت: اجرای این پروژه از اولویت‌های این منطقه است و باید به جد در این خصوص صورت گیرد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه مدیریت شهری فعلی مصمم است که اقدامات عمرانی علاوه بر رفع مشکلات شهروندان پیوست فرهنگی داشته باشد، افزود: ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی بیش از بیش مورد توجه مدیران مناطق قرار گیرد.

وی همچنین در خصوص اقدامات و برنامه عمرانی در این منطقه که از سوی مدیر و مسئولین منطقه مطرح شد، به شناسایی ساختمان‌های ناایمن در سطح منطقه و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز تأکید کرد.

شهردار کرج در خصوص لوله‌گذاری در خیابان ولیعصر (عج) این منطقه اظهار داشت: با توجه به اینکه احداث کلکتور در این محدوده علاوه بر هزینه زیاد، زمان‌بر نیز است و  در حال حاضر جزء اولویت شهرداری نیست، با انجام اقدامات لایروبی می‌توان بسیاری از مشکلات در این محدوده را مرتفع کرد.

وی همچنین در خصوص آسفالت بلوار ارم و اصلاح هندسی در این محدوده و احداث زمین فوتبال پارک خالو باقری که از مطالبات شهروندان این منطقه است، دستورات لازم را صادر کرد.

شهردار کرج همچنین در خصوص مدیریت پیمانکار خاک و نخاله که از موضوعات مهم در مناطق بود و اجرای طرح یک روز در میان جمع‌آوری پسماند نکات و پیشنهادهایی برای اجرای هرچه بهتر این طرح ارائه نمود.

سعیدی خاطر نشان کرد: به لطف خدا و تلاش همه همکارانمان در شهرداری، طی این مدت فعالیت‌های خوبی متناسب با نیاز مردم در این مناطق انجام شد و تلاش می‌شود، رویکرد محله محوری و بازدید از مناطق با جدیت هرچه تمام دنبال شود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.