البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری البرز

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از انعقاد تفاهم نامه این شرکت با پارک علم و فناوری البرز خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز حمیدرضا عقاب نشین ضمن اعلام انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری البرز، اظهار داشت: به منظور توسعه همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی، فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود شرکت های فناور، دانش بنیان، نوآور و هایتک، این تفاهم نامه منعقد شد.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده مطلوب از توانمندی ها و ظرفیت‌های طرفین در تجاری سازی فناوری های منتج از پژوهش های کاربردی، گسترش فعالیت های دانش بنیان و نیز همکاری مشترک در توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری استان البرز است.

عقاب نشین امضای این تفاهم نامه را گامی مثبت در راستای حمایت مؤثر از شرکت های فناور و دانش بنیان دانست و تصریح کرد: انعقاد این تفاهم نامه، نتایج ارزشمندی در جهت توسعه فناوری در سطح استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مفاد این تفاهم نامه حمایت از جذب و استقرار شرکت‌های فناور و دانش بنیان تولیدی، واحد‌های تحقیق و توسعه مراکز توانمند و مشاوران خدمات توسعه کسب و کار در شهرک‌های صنعتی البرز با رویکرد توسعه و نفوذ فناوری‌های نوین در بین صنایع کوچک و متوسط و توسعه فناوری‌های نوین است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز بر حمایت‌های ویژه به منظور استقرار شرکت‌های دانش بنیان که به مرحله توسعه فعالیت فناورانه رسیده‌اند در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: در این زمینه مشوق‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا این واحد‌ها به مرحله تجاری سازی و تولید صنعتی برسند. 

این مقام مسئول درباره مشوق های استقرار شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی عنوان داشت: این شرکت‌ها درکنار اولویت واگذاری زمین و ارائه خدمات با اقساط طولانی مدت از دیگر مشوق‌های متعدد حمایتی برخوردار می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.