البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

برخی از مردم به دلیل محروم بودن از بیمه تامین اجتماعی گلایه مند هستند/ بیمه اجتماعی مشاغل فصلی با تاخیر انجام شد

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه فراهم کردن بیمه همگانی وظیفه دستگاه حکومتی است، گفت: مراجعات متعددی از مجموعه های مختلف داریم و برخی از مردم به دلیل محروم بودن از بیمه تامین اجتماعی گلایه مند هستند لذا رفع این مشکل یک تکلیف و وظیفه برای مسئولان است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علیرضا عباسی، امروز در مراسم رونمایی از بیمه تامین اجتماعی که در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد با بیان اینکه یک قانون اساسی مترقی را بزرگان ما در اول انقلاب تهیه و تصویب کردند و اصول بسیار خوبی در قانون اساسی وجود دارد، تصریح کرد: اما برخی از اصول قانون اساسی تا به امروز مورد کم توجهی یا بی توجهی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اصول قانون اساسی تکلیف ما را سنگین می کند، خاطرنشان کرد: در اولین گام برقراری عدالت اجتماعی در جامعه، باید به توده های مردم توجه کنیم. اما دولت‌های مختلف که سر کار می آیند هر کدام بر اساس خاسته آن دولت به مجموعه و قشر خاصی توجه می کنند.

عباسی گفت: متاسفانه روستاییان ما و مجموعه‌ای که امنیت غذایی ما را تامین می کنند و افرادی دیگری که به صورت خاموش در جامعه فعالیت می کنند به آنها توجهی نمی شود در حالی که آنان افرادی هستند که پای نظام هستند و بیشترین هزینه ها را پای نظام می دهند، اما کمترین بهره برداری از نظام را دارند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه براساس اصل ۲۹ قانون اساسی یکی از وظایف دستگاه حکومتی اینست که بیمه همگانی را برای مجموع افراد جامعه فراهم کند، اظهار کرد: براین اساس در این زمینه کارهایی انجام شده است، اما با وضع مطلوب ما فاصله دارد و باید در این زمینه جهادی وارد میدان عمل شویم.

وی با بیان اینکه اگر امروز به این دولت به عنوان دولت مردمی، جهادی و انقلابی توجه داریم، باید در مسیر کار جهادی و انقلابی گام بردارد، تصریح کرد: براین اساس از دولت انتظار داریم کمبودهای دولت قبلی را در راستای منفعت عامه مردم و قشر ضعیف جامعه جبران کند.

عباسی بیان کرد: ما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مراجعات متعددی از مجموعه های مختلف داریم و برخی از مردم به جهت محروم بودن از بیمه تامین اجتماعی گلایه مند هستند و رفع این مشکل یک تکلیف و وظیفه برای مسئولان محسوب می شود.

وی با اشاره به رونمایی از بیمه تامین اجتماعی در قالب مشاغل فصلی، ورزشکاران، مربیان، داوران، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر متذکر شد: هر چند این مهم با تاخیر انجام شده است، اما استان البرز به عنوان استان پیشرو باید به سرعت به این امر بپردازد و گزارشات به صورت منظم اطلاع رسانی شود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.