البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

مشکلات میدان بزرگ میوه و تره بار کرج بررسی شد

با حضور نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و شهردار کلانشهر کرج، مسائل و مشکلات میدان مرکزی میوه و تره کرج، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ضرورت تسریع در تشکیل هیئت مدیره میدان تاکید شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، نشستی با حضور علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در خانه ملت و هیئت همراه، مصطفی سعیدی شهردار کرج، حمید دانشی کهن رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج و نمایندگان غرفه داران میدان مرکزی میوه و تره بار برگزار شد و طی آن برخی موارد مهم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.

در این جلسه مقرر شد تا اقدامات حقوقی تشکیل هیئت مدیره میدان بزرگ میوه و تره بار در دستور کار قرار بگیرد تا روند فعالیت میدان و خدمت رسانی به شهروندان ساز و کار مناسب تری داشته باشد.

شهردار کرج در جمع غرفه داران وعده کرد که به همت معاونت خدمات شهری طرح جهادی جهت پاکسازی و رسیدگی به نیازها و اولویت های فضای سبز، ترافیکی، رنگ آمیزی و ارتقای بصری اجرایی شود تا شهروندان از حضور در میدان حس مناسب تری داشته باشند.

مصطفی سعیدی همچنین بر توجه ویژه برای ساماندهی ترافیک صبحگاهی جاده اصلی محمدشهر – کرج در محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار تاکید و گفت: البته مدیریت شهری پیگیر انتقال میدان به زمینی بزرگ تر با دسترسی های مناسب از طریق مشارکت بخش خصوصی است اما تا آن زمان رفع مشکلات و نیازهای میدان کنونی ضرورت دارد.

عباسی عضو خانه ملت نیز بر رصد منظم قیمت ها و کیفیتِ محصولات عرضه شده در میدان مرکزی میوه و تره بار تاکید کرد و گفت که باید میان غرفه داران و تولیدکنندگان و باغداران ارتباط مستقیمی ایجاد شود تا اجناس با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.