البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالا اجرا شد

مدیرکل استاندارد البرز گفت: طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالا در مدت ۱۰ روز انجام شد که در این پایش، نظرات مردم در خصوص کیفیت ۴۰ قلم کالای پرمصرف بررسی شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، محمدحسین طاهری با اشاره به اجرای طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالا در استان، اظهار داشت: این طرح در مدت 10 روز انجام شد که در این پایش، نظرات مردم در خصوص کیفیت 40 قلم کالای خاص و پرمصرف در گروه‌های مختلف صنایع غذایی، صنایع غیر فلزی و صنایع فلزی بررسی شد.

وی در مورد جزئیات این طرح گفت: جامعه آماری مد نظر این طرح بر پایه ۵۵۰ نفر مصرف کننده گان است که بر طبق پرسشنامه ۲۶ سوالی طرح ملی پایش و سنجش نرخ رشد کیفیت کالاهای تولید داخل با مصرف کنندگان مصاحبه و نظرات آنان دریافت شد.

مدیر کل استاندارد استان البرز ادامه داد: محل مراجعه کارشناسان این طرح فروشگاه‌های عرضه کالا در سطح استان بوده است و از هر فرد تنها از یک گروه کالایی پرسش شد.

 طاهری در پایان عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، اندازه گیری نرخ سنجش وضعیت کیفیت کالاها و محصولات پرمصرف از طریق کسب نظرات مردم است و  عملکرد کالای خریداری شده با یک کالای ایده آل مد نظر است. لازم به ذکر است اجرای این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.